Home > Cupcake, Jualan > 27th Bday Cupcakes for Acha

27th Bday Cupcakes for Acha

September 24, 2008 Leave a comment Go to comments

Pesenan mbak Karina buat temennya, mbak Acha, minta yang kayak aku bikin buat mas Gerard, tapi kali ini jumlahnya 30 untuk ngerayain ultah ke 27.

Cuma swirl doang sih, hihihih, sama fondant yang dicetak nama, dibikin warna warni aja…. Ah seneng sekali ngerjain pesenan buat cewek, bisa dibikin secentil2nya, hihihih….

Makasih yaa mbak Karina, thanks juga sudah berpromosi ke temen2😀

27th Bday Cupcakes for Acha__ - Maki Cakes

27th Bday Cupcakes for Acha_ - Maki Cakes

27th Bday Cupcakes for Acha - Maki Cakes

Categories: Cupcake, Jualan
  1. September 24, 2008 at 9:34 am

    Cakep…
    Suka perpaduan warnanya..

  2. Yuli
    September 24, 2008 at 1:03 pm

    warnanyaaa keren abiss

  3. mamavino
    September 24, 2008 at 4:14 pm

    as always.. cuppiesnya kuuereeenn..!!

  4. oni
    October 8, 2008 at 5:55 pm

    waaa.. mbak.. seneng saya nyasar sini… meriah banget kue2nya.. duh.. warna warni keren dan lucu2…. saya link bole yaa…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: