Home > Chocolate Cake, Cupcake, Jualan > Cake & Cupcakes Anniversary Mbak Susy

Cake & Cupcakes Anniversary Mbak Susy

Pesanan mbak Susy Aceh lagi… karna suaminya orang India, jadi anniversary nya minta cupcakes yang tema bollywood, xixixiixx, aku sih dikasih contoh, tinggal nyontek aja sih…😀 tapi kayaknya ya kurang memboliwud gitu ya bikinanku, kurang gonjreng gitu, mana pake ganache putih, xixixix, nggak ahliiii…😀

Ini untuk acara pengajian di rumah mamanya mbak Susy di Tebet, yang nganterin papa dong, kurir setia, hehehe, kalo dibawa kurir nirwana gak muat soalnya.

Thank you yaa mbak Susy, semoga awet dan langgeng yaaa…🙂

cupcakes-for-ganache-for-mbak-susy-maki-cakes

chocolate-cake-for-mbak-susy-maki-cakes

Categories: Chocolate Cake, Cupcake, Jualan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: