Home > Strawberry Shortcake > Strawberry Shortcake Bday Cake & Cupcake

Strawberry Shortcake Bday Cake & Cupcake

Aku bikin figure strawberrynya kegendutaaaaan… :((

Pas masih bikin badannya sih nggak, begitu ditambahin strip2nya lha kok jadi begini, huahahha… Dibikin buat Qian, pesanan dari mbak Yuri, terimakasih ya mbak, maaf ya kalo nggak mirip…😀

Pesanannya ada cake buat tiup lilin dan cupcake yang pake figure strawberry yang kecil2 dan tinkerbell…

strawberry-shortcake-bday-cake-for-qian-maki-cakes

strawberry-shortcake-cupcake-for-qian-maki-cakes

Categories: Strawberry Shortcake
  1. Efi
    April 29, 2009 at 6:48 am

    Maki ….. lagi ngidam aza, kreasimu tetap keren… btw tinkerbellnya bikin atau beli jadi? kalo beli jadi, dimana kah itu?

  2. May 19, 2009 at 2:36 pm

    Wah Keren Ya hasil nya hebat uiiii

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: